拒绝关注
如果关注 请保持一颗随时被喷随时被刷屏随时被移粉随时被拉黑的强大的心。
不好意思 我就是这么拽

Good News On A Bad Day - Sasha

塞翁失马焉知非福

存档灵魂:

Good news on a bad day
最坏的日子有最好的消息


【歌词】

 

Thought I was the losing kind
But right before I lost my mind
You came to me, like good news on a bad day
我认为我属于失败的那类,
其实我是失去了精神支柱。
但当你出现在我面前, 
就像最坏的日子有最好的消息。

 

Life was getting slightly strange
When suddenly the lights had changed
Cause you came to me, like good news on a bad day
You came to me, like good news on a bad day
生活变得有一点陌生奇怪,
当所有灯光突然改变方向。
因你出现在我面前, 
就像最坏的日子有最好的消息。
但当你出现在我面前, 
就像最坏的日子有最好的消息。

 

There may be wiser words to say
But why should I be disguising what you see anyway
You see it anyway
也许正如智者所说,
为什么我还要去掩饰,反正你已看穿我眼,
反正你已经看透我心。

 

No matter where our story goes
Something I should let you know
You'll always be, my good news on a bad day
You'll always be, my good news on a bad day
Cause you came to me, like good news on a bad day
无论我们的故事将往何进展,
但有些事情我必须让你知道。
你将永远都是, 我最好的消息在那最坏的日子里,
你将永远都是, 我最好的消息在那最坏的日子里。
因你出现在我面前, 
像是最坏的日子有最好的消息。

 


评论
热度(59)

© 嗤呜 | Powered by LOFTER